Keramikkursus

Keramik i flow

25. feb – 2. mar 2024

Keramikkursus på Brenderup Højskole uge 9 2024

Kursuset giver en bred indsigt i den håndværksmæssige kunstnerisk forståelse af keramikkens verden. Du vil blive introduceret i forskellige arbejdsmetoder, modellering, pladeteknik, dekoration, glasering og brænding. Da vi må vente på tørring og for glødning, arbejdes der også med Raku brænding ved siden af. Vi vil berøre morgenbevægelse yoga, gåtur og afstresse til syngeskåle og meditation, samt finde roen i historie og fortællinger. Der vil blive et besøge Clay museum i Middelfart, der lige har åbnet deres nye keramik hus.

Ugeskema

Keramikkursus på brenderup højskole

Alle kan deltage uanset erfaring bare du har lyst til at udforske lerets muligheder. Har du erfaring med leret bliver dine opgaver stillet derefter.

5495 kr. i enkeltværelse.

Vi bekræfter modtagelsen og sender bankoplysninger til indbetaling af tilmeldingsgebyr på kr. 500,- pr. kursist.
Når depositum er indbetalt, er du optaget på kurset. Senest 6 uger før kursusstart indbetales restbeløbet.

Hvis du bliver forhindret:
Ved framelding op til 6 uger før kursusstart tilbagebetales alt indbetalt minus tilmeldingsgebyret. Ved framelding senere end 6 uger før kursusstart betales intet tilbage, hvorfor vi anbefaler, at du tegner en afbestillingsforsikring.
Se evt. Europæiske rejseforsikring.

Keramikkursus på højskole