Zero Waste Redesign

Hvad er Zero Waste?

Onsdag d. 20. november 2024

I dette inspirerende foredrag præsenterer Lærke sin unikke zero-waste redesign metode, hvor genbrugstøj bliver forvandlet – uden brug af en saks!

Metoden betyder, at tøjet kan vende tilbage til sin oprindelige form, og dermed øges det bæredygtige potentiale.

zero waste redesign med Lærke dramshøj

Kom og få indsigt i fremtidens mode og tekstilforbrug

Kom og hør Lærke Dramshøj, designer (cand.des) og researcher, dele ud af sin passion for bæredygtigt design!
Lærke har arbejdet for både danske og internationale designvirksomheder, men i dag underviser hun i redesign og upcycling på højskoler, efterskoler, kulturhuse og designskoler.
Hendes arbejde er så banebrydende, at det er blevet udvalgt til at blive vist på Textile Exposé 2030 som en del af løsningen på en mere bæredygtig tekstilindustri.

På Brenderup Højskole

Onsdag d. 20. november 2024